SCM Music Player.

Bohaterowie.

piątek, 26 grudnia 2014

Part 108.

Todd pokręcił głową oznajmiając tym, że jest cały i zdrowy, wtedy tez kobieta przyniosła zaraz czajnik z kuchni z gorącą wodą i dwie filiżanki zaparzyła herbatę i przyniosła w pudełeczku kokosanki. A zaraz jedną pastylkę na ból dała Todd’owi.
– Muszę się przebrać.
Kobieta przytaknęła, lecz na razie nie było pośpiechu, oboje musieli ochłonąć, po tym co się stało.
– Kokosanki..? Hm.. lubię kokosanki.
Puścił do kobiety oczko i pochylił się nieco nad stolikiem odzywając do płci pięknej. - A na zakupach nic się nie wydarzyło..?
Spróbował jednej kokosanki, były dobre jak zawsze, poza tym Sweeney lubił kokos, a właśnie przypomniało mu się o ciastach w piekarniku i szybko wstał.
- Boże.. zapomniałem o ciastach w piekarniku..! - Pani Lovett zaraz złapała go za rękę i przyciągnęła by usiadł.
- Spokojnie, uratowałam wypieki, zaskakujesz mnie tym zaglądaniem do kuchni... Obiecaj mi, że potem zrobimy dekoracje na pierniczkach.. hm..? Takie kolorowe.
Sweeney przysiadł w fotelu i przytaknął Nellie.
- Dobrze.. inaczej chyba spaliłbym Ci piekarnik..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie

Nazywam się Sweeney Todd, opisuję swoją historię życia, ze współudziałem Pani Nellie Lovett, która towarzyszy mi przez ten cały czas. Są między nami wzloty i upadki. Lecz mimo to oboje wiemy, że gdyby kogoś z nas nagle zabrakło, nie czulibyśmy tego co czujemy, gdy jesteśmy we dwoje. Niekoniecznie czasem może gdzieś obok, lecz tak mentalnie, w umyślę, wiem to i czuję to. Mamy nadzieję, że chętnie tu będziecie zaglądać i zaglądacie, by nam towarzyszyć w tej naszej dość zawiłej podróży życia.