SCM Music Player.

Bohaterowie.

niedziela, 21 grudnia 2014

Part 21.


Poszedłem do zakładu, gdzie on na nieszczęście pracuje.. i patrz co mi zrobił.. no to skandal.. powinni go zwolnić..! – Kilka osób spojrzało na McCartney’a, zaczęły się zaraz plotki, a Pani Lovett patrząc na narzeczonego pociągnęła go w stronę zaplecza, przy czym ten jeszcze prawił swoje morały.
– Co to za zakład by tak postępować z ludźmi.. mógł mi nawet poderżnąć gardło..! - Oburzony William, był bardzo podirytowany swoją intrygą, że nie zważał na to co w ogóle przez jego słowa może stać się w mieście. Lecz widać miał konkretny cel, chciał by Pan Todd został zwolniony i nie dostał nigdzie indziej pracy w swoim fachu. Spoglądając na Nellie zachowywał się nieco tak jakby te "zacięcia" były czymś strasznym, co najmniej jakby oszpeciło mu to twarz, gdy podszedł do lustra i zaczął gestykulować rękami.- Jak ja wyglądam.. przecież nie mogę się tak pokazać na ulicy... to niedopuszczalne...!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie

Nazywam się Sweeney Todd, opisuję swoją historię życia, ze współudziałem Pani Nellie Lovett, która towarzyszy mi przez ten cały czas. Są między nami wzloty i upadki. Lecz mimo to oboje wiemy, że gdyby kogoś z nas nagle zabrakło, nie czulibyśmy tego co czujemy, gdy jesteśmy we dwoje. Niekoniecznie czasem może gdzieś obok, lecz tak mentalnie, w umyślę, wiem to i czuję to. Mamy nadzieję, że chętnie tu będziecie zaglądać i zaglądacie, by nam towarzyszyć w tej naszej dość zawiłej podróży życia.