SCM Music Player.

Bohaterowie.

niedziela, 28 grudnia 2014

Part 119.

Ucieszona założyła go sobie od razu na szyję i przeszła do kolejnej paczki. A tam znalazła kolczyki, które również robiły wrażenie. Sweeney obserwował reakcję kobiety, która wskazywała, że nie miał złego gustu i wszystko do tej pory naprawdę ją cieszyło. Następna była koszula nocna choć Pani Lovett z początku nie wiedziała zbyt co to jest, ale po całkowitym rozpakowaniu zorientowała się. Poruszała brwiami śmiejąc się do Pana Todd'a.
- Hm.. ciekawe.. powinnam chyba zrobić pokaz w którym zaprezentuję te rzeczy na sobie, nieprawdaż..? Hehehehe..
Sweeney tak patrzył na nią i przez chwilę nawet wyobraził sobie ją w koszuli aż musiał odgonić od siebie te myśli żeby się zbytnio nie rozproszyć.
- Nie narzekałbym.
Uniósł kącik ust spoglądając na płeć piękną kiedy przymierzała do swego ciała ciuszek. Potem odpakowała ostatni podarunek w którym znajdowały się różnego rodzaju kosmetyki na co też cieszyła się jak małe dziecko. Zanim się zorientował, przytuliła się go i pocałowała kilka razy w policzek.
- Och, Sweeney.. to wszystko jest takie piękne.. bardzo mnie zaskoczyłeś, nie spodziewałam się takich cudeniek.. Dziękuję.. Pewnie wydałeś fortunę.. nie wiem jak Ci się odwdzięczę.. Ach.. teraz Twoja kolej na odpakowywanie prezentów..
Przesunęła się trochę dalej żeby zrobić mu miejsce przy drzewku i patrzyła jak Pan Todd odpakowuje pierwszy upominek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie

Nazywam się Sweeney Todd, opisuję swoją historię życia, ze współudziałem Pani Nellie Lovett, która towarzyszy mi przez ten cały czas. Są między nami wzloty i upadki. Lecz mimo to oboje wiemy, że gdyby kogoś z nas nagle zabrakło, nie czulibyśmy tego co czujemy, gdy jesteśmy we dwoje. Niekoniecznie czasem może gdzieś obok, lecz tak mentalnie, w umyślę, wiem to i czuję to. Mamy nadzieję, że chętnie tu będziecie zaglądać i zaglądacie, by nam towarzyszyć w tej naszej dość zawiłej podróży życia.