SCM Music Player.

Bohaterowie.

wtorek, 23 grudnia 2014

Part 84.

- ...Na Boga, cierpliwość, Sweeney, to jest to czego zawsze Ci brakowało.. Nikt nie lubi być chory, a tym bardziej ponosić konsekwencję czegoś co robi się na przekór zaleceniom lekarza.. Ach... jak z dużym dzieckiem..
- Przetarła dłońmi twarz i spojrzała na niego w oczekiwaniu, że coś jednak jej odpowie. Sweeney pod tym spojrzeniem bał się trochę powiedzieć czegoś za co dostałby kolejny wykład więc poruszył inną kwestię. - Jak to Alice załatwiła mi lekarza.. mówiłaś, że Isabel to zrobi? - Nellie rozłożyła ręce na boki trochę w geście bezradności.
- Nie wiem co w nią wstąpiło, zignorowała mnie.. Nieważne.. Może masz ochotę na coś pysznego, hm?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie

Nazywam się Sweeney Todd, opisuję swoją historię życia, ze współudziałem Pani Nellie Lovett, która towarzyszy mi przez ten cały czas. Są między nami wzloty i upadki. Lecz mimo to oboje wiemy, że gdyby kogoś z nas nagle zabrakło, nie czulibyśmy tego co czujemy, gdy jesteśmy we dwoje. Niekoniecznie czasem może gdzieś obok, lecz tak mentalnie, w umyślę, wiem to i czuję to. Mamy nadzieję, że chętnie tu będziecie zaglądać i zaglądacie, by nam towarzyszyć w tej naszej dość zawiłej podróży życia.