SCM Music Player.

Bohaterowie.

niedziela, 18 stycznia 2015

Part 178.

Jakoś tak przyszło mi na myśl, że mogłoby być dobre. – Nellie przytaknęła mu na słowa, zaraz Sweeney lekko obrócił się w stronę kobiety. – Wybacz, że tak się położyłem.. nie powinienem, hm? – Nellie spojrzała w oczy Todd’a, kiedy Todd podrapał się po brodzie.
– Och, nic się nie stało. Możemy poleżeć. Po tym wszystkim co nam się przydarzyło, należy nam się troszkę odpoczynku. Dziś w szczególności, miałam trochę tłoczono w sklepie, sam wiesz. Lecz w końcu musiałam otworzyć, trzeba utrzymać to miejsce. Ubezpieczyciel nieco mnie podratuje, choć i tak się z nim skłóciłam. Och. – Mężczyzna popatrzył na płeć piękną i przygarnął do siebie poduszkę, gdy kobieta poprawiała swoją sukienkę. Trzymał poduszkę na brzuchu i nieco ją obejmował, w końcu mogli sobie pobyć tutaj, tak lekko niecodziennie. – Cieszę się. Tak, dokładnie, należy to się nam. Hm, czyli niezbyt ucieszona jesteś z wycenienia strat..? Niestety, ale zawsze chcą wyjść na swoim by dużo nie dać. Ale dobre chociaż mieć połowę z tego, niż nic. Poza tym zwróci się z czasem wszystko w sprzedaży. – Kobieta westchnęła cicho i położyła się na wznak obok mężczyzny i odezwała się po chwili. – Tak wiem o tym. A ptysie z kremem czekoladowym.. tak, kolejnym razem zrobię takie, jeśli masz ochotę. Może jeszcze wina? – Sweeney spojrzał na swój kieliszek jeszcze z winem na choćby dwa łyki.
– Dobrze, będę tego oczekiwał z niecierpliwością. Wina? Nie, inaczej nie dojdę do domu. Dziękuję bardzo za wino i wszystko. W sumie powinienem się już powoli zbierać.. a nawet nie wiem która jest godzina.. – Lecz zaraz spojrzał na zegarek na nadgarstku i dostrzegł godzinę, myślał że pierwszą w nocy, lecz było po północy, więc zbyt wiele się nie różniło.
– No tak, czyli duchy już wyszły na powierzchnie. – Zaśmiał się pod nosem i spojrzał na Nellie po czym bardziej usiadł na kanapie, by powoli już zebrać się do siebie, do swojej kawalerki.


2 komentarze:

  1. Powiem ci, krótkie ale dość ciekawe.. mam do nadrobienia tyle ale z pewnością przeczytam ;)
    PS: Zapraszam na mojego bloga http://osobliwa-sztuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótkie? Nie rozumiem, krótkie, a tyle postów.. :) A wciąż zastanawiamy się kim jesteś. Osobliwa sztuko. Pozdrawiamy, na bloga zajrzymy. :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie

Nazywam się Sweeney Todd, opisuję swoją historię życia, ze współudziałem Pani Nellie Lovett, która towarzyszy mi przez ten cały czas. Są między nami wzloty i upadki. Lecz mimo to oboje wiemy, że gdyby kogoś z nas nagle zabrakło, nie czulibyśmy tego co czujemy, gdy jesteśmy we dwoje. Niekoniecznie czasem może gdzieś obok, lecz tak mentalnie, w umyślę, wiem to i czuję to. Mamy nadzieję, że chętnie tu będziecie zaglądać i zaglądacie, by nam towarzyszyć w tej naszej dość zawiłej podróży życia.