SCM Music Player.

Bohaterowie.

czwartek, 1 stycznia 2015

Part 128.

- Sweeney, złap mnie..
Golibroda wyglądał na zniechęconego, tym bardziej kiedy podczas kolejnej próby wstania, Nellie przez siłę jego ciężaru omal na nim nie wylądowała. Kobieta jednak nie poddawała się i wreszcie dzięki jej zasłudze udało się. Sweeney mocno przytrzymał się bandy i ciężko westchnął..
- To chyba jednak nie dla mnie, Nellie, zostanę tutaj i popatrzę jak jeździsz, potem pójdziemy zjeść coś ciepłego..
Nellie jednak nie chciała pozwolić mu usiąść na ławce i patrzeć, bo skoro ją tu wyciągnął, nie zamierzała spędzać tego czasu samotnie. Złapała go za dłonie i spojrzała uważnie w oczy Pana Todd'a.
- Każdemu mogło się zapomnieć.. łyżwy to nie taka łatwa sztuka, ale nie warto tak szybko rezygnować. Teraz patrz mi w oczy, oddychaj spokojnie, zrelaksuj się i nie zwracaj uwagi na łyżwy. Zwyczajnie idź. Jeśli się przewrócimy to razem..
Jechała powolnie w tył wciąż trzymając dłonie Sweeney'a w swoich i utrzymując z nim kontakt wzrokowy. Oboje byli mocno skupieni. Nellie znów odezwała się po chwili ciszy.
- Widzisz, idzie Ci coraz lepiej.. Może teraz spróbujesz sam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie

Nazywam się Sweeney Todd, opisuję swoją historię życia, ze współudziałem Pani Nellie Lovett, która towarzyszy mi przez ten cały czas. Są między nami wzloty i upadki. Lecz mimo to oboje wiemy, że gdyby kogoś z nas nagle zabrakło, nie czulibyśmy tego co czujemy, gdy jesteśmy we dwoje. Niekoniecznie czasem może gdzieś obok, lecz tak mentalnie, w umyślę, wiem to i czuję to. Mamy nadzieję, że chętnie tu będziecie zaglądać i zaglądacie, by nam towarzyszyć w tej naszej dość zawiłej podróży życia.